Minőségi hiba észlelése esetén mi a teendő, kihez fordulhatunk a problémával?

Megjelent: 2020.09.07 15:12, Utolsó módosítás: 2022.02.25 10:02

Panaszával forduljon kezelőorvosához/gyógyszerészéhez. A gyógyszertár által forgalmazott termékekkel kapcsolatos kifogások kivizsgálása, és lehetőleg a gyógyszertár és a beteg közötti közvetlen tisztázása fontos. Amennyiben ez nem lehetséges a szakemberek értesítik az OGYÉI-t, mint a témában illetékes hatóságot. A rendezési folyamatban minimális elvárás a követhetőség és a bizonyíthatóság. A gyógyszertáron belül bármilyen reklamációs ügyről a személyi jogos gyógyszerésznek (gyógyszertárvezetőnek) tudnia kell. Ilyen témákban az intézkedés felelőse a megbízott gyógyszerész.

Bejelentését közvetlenül is megteheti az ogyei@nngyk.gov.hu e-mail címen, a panaszos mintát személyesen vagy postai úton továbbíthatja az Intézet címére (1372-Budapest, Pf. 450.) minőségi kifogásolt minta megnevezéssel.

Munkaidőn túl, vagy hétvégén a bejelentését az inspekt@ogyei.gov email címre küldheti.
Minden jog fenntartva © 2024 Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ
accessible