AZ OGYÉI tevékenységével kapcsolatos észrevételeiket, panaszaikat a következő módon juttathatják el munkatársainkhoz.
- Levélben: 1135 Budapest, Szabolcs u. 33., Postafiók: Budapest, 1372 Postafiók 450.
- Faxon: (1) 886 9460
- Telefonon: (1) 886 9300
- E-mailen: ogyei@nngyk.gov.hu
- Személyesen: ügyfélszolgálati irodákban (Igazgatási Iroda, 1135 Budapest, Szabolcs u. 33.)
A panaszügy hivatalos ügyintézésének alapja az írásban tett, névvel, lakcímmel illetve társaságok esetén székhellyel/telephellyel, aláírással ellátott bejelentés.
Az ügyfélpanasz mielőbbi kivizsgálásának érdekében szükséges, hogy az Ügyfél minden esetben pontosan és konkrétan fogalmazza meg észrevételeit, az észlelt hiányosságot, hibát, továbbá - amennyiben rendelkezésére áll - a panaszát alátámasztó dokumentumokat is bocsássa az OGYÉI rendelkezésére a panaszkivizsgálás folyamatának felgyorsítása érdekében.
A panasz, észrevétel kézhezvételét követően az OGYÉI munkatársa 3 munkanapon belül visszajelzést küld, hogy a panasz kivizsgálása megindult.
A panaszok kivizsgálásának ügyintézési ideje a panaszokról és a közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CLXV. törvény 2. § (1) bekezdése szerint 30 nap.