Panaszok, észrevételek kezelése

Megjelent: 2019.10.08 14:09, Utolsó módosítás: 2022.06.17 20:56

AZ OGYÉI tevékenységével kapcsolatos észrevételeiket, panaszaikat a következő módon juttathatják el munkatársainkhoz.

  • Levélben: 1135 Budapest, Szabolcs u. 33., Postafiók: Budapest, 1372 Postafiók 450.
  • Faxon: (1) 886 9460
  • Telefonon: (1) 886 9300
  • E-mailen: ogyei@nngyk.gov.hu
  • Személyesen: ügyfélszolgálati irodákban (Igazgatási Iroda, 1135 Budapest, Szabolcs u. 33.) 

A panaszügy hivatalos ügyintézésének alapja az írásban tett, névvel, lakcímmel illetve társaságok esetén székhellyel/telephellyel, aláírással ellátott bejelentés.

Az ügyfélpanasz mielőbbi kivizsgálásának érdekében szükséges, hogy az Ügyfél minden esetben pontosan és konkrétan fogalmazza meg észrevételeit, az észlelt hiányosságot, hibát, továbbá - amennyiben rendelkezésére áll - a panaszát alátámasztó dokumentumokat is bocsássa az OGYÉI rendelkezésére a panaszkivizsgálás folyamatának felgyorsítása érdekében.

A panasz, észrevétel kézhezvételét követően az OGYÉI munkatársa 3 munkanapon belül visszajelzést küld, hogy a panasz kivizsgálása megindult.

A panaszok kivizsgálásának ügyintézési ideje a panaszokról és a közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CLXV. törvény 2. § (1) bekezdése szerint 30 nap.

Minden jog fenntartva © 2024 Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ
accessible