Az OGYÉI minden esetben az OGYÉI Hivatali kapujából, az Önök Cégkapujába küldi a hivatalos leveleit. Erről a Cégkapumegbízott (a 2-es pontban, a Cégkapu regisztrációkor megnevezett személy) e-mail értesítést kap (ez felel meg annak, amikor a postás jelzi, hogy levele érkezett/amikor látja a postaládába bedobott levelet), így tudja, hogy beérkező ügy került hozzá. A Cégen belül a megfelelő személyhez való eljuttatás a Cégkapumegbízott dolga, az az OGYÉI hatáskörén kívül esik.
FONTOS: amennyiben nem megfelelő a Cégkapumegbízott kijelölése, az az Ön felelőssége, ha nem adja át az egyes hivatali ügyeket (nemcsak az OGYÉI-től érkezhet ilyen) akkor azok kézbesítését a küldő fél vélelmezni fogja, emiatt kiemelten fontos a Cégkapumegbízott szerepe.